ניצן

משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 160 ש"ח!

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה
בלוג

מלכה משיקה: ג'ין חדש!

הג'ין הישראלי הראשון שקוטף פרס בינלאומי!

אחרי שנתיים של פיתוח, מבשלת מלכה משיקה ג'ין ישראלי ראשון ויחיד מסוגו ברמה עולמית, עם טוויסט מקומי וזוכה לראשונה במדליית זהב בתחרות בינלאומית יוקרתית

מה שהתחיל ב'מלכה מזוקקת' אשר הושקה לראשונה בשנת 2020 וקצרה מחמאות מצרכנים ואנשי מקצוע כאחד, המשיך שנה לאחר מכן ב'מלכה מיושנת', תזקיק מיושן פורץ דרך אשר הביא אתו בשורה של חדשנות וטעמים ייחודיים לשוק הישראלי והעולמי.

וכעת יוצא לשוק 'מלכה ג'ין' - ג'ין ייחודי שכבר הספיק לגרוף פרס בינלאומי יוקרתי.

אז מה הסיפור של הג'ין שלנו?

ג'ין ישראלי הראשון והיחיד מסוגו אשר הבסיס האלכוהולי שלו זוקק במיוחד מבירת קראפט מקומית, מלכה בהירה, ואף זכה במדליית זהב ומקום ראשון מבין המתחרים בישראל בתחרות הבינלאומית WORL GIN AWARDS בקטגוריית ג'ין מודרני.

 

שנתיים של מחקר, טעימות וירידה לפרטים הקטנים והקסומים ביותר של עולם הזיקוק והתיבול הניבו ג'ין קלאסי ומעודן, עם טוויסט מקומי ייחודי. עשבי תיבול ותבלינים מקומיים כמו מלפפון בלדי ויסמין המתמזגים בצורה מושלמת עם ערער ואנג'ליקה הקלאסיים. תבלין ייחודי נוסף של הג'ין הוא המסטיקא (השרף של אלת המסטיק) - תבלין נדיר ויקר ערך המזוהה עם תרבות יוון וטורקיה אך נמצא גם במרחבי הגליל, שם שוכנת מבשלת מלכה. ביוון המסטיקא הינו גם כינוי למשקה המיוצר מתבלין זה, אך נדיר למצוא אותו כתוספת לג'ין. לבסוף, בכדי לכבד את הבסיס המלכותי של המשקה (הבירה), העשרנו את הג'ין בארומות של מלפפונים טריים בעזרת טכניקה הדומה לדריי הופ (הוספת כשות לבירה בסוף תהליך התסיסה לטובת ארומות בלבד), אשר האדירו את הטעם והארומה של מלפפון טרי.

 

מלכה ג'ין | 700 מ"ל. 43.5% אלכוהול בנפח. כשר