ניצן

משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 160 ש"ח!

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

מי המלכה שלכם?

ככה תדעו איזה מהבירות של מלכה מתאימה לכם.ן

בהירה, אדמונית, חיטה או הינדי -  איך לדעת שהבירה שאני קונה היא לפי הטעם שלי?!

בהירה: בלונדינית ופירותית

מלכה בהירה - בירה בסגנון בלונד אייל בלגי, המאופיינת בטעמי רקע של הדרים הנובעים מתוספת קליפות תפוז וזרעי כוסברה לתהליך הבישול. מרעננת ומפתיעה. בעלת אחוז אלכוהול גבוהה מהממוצע, אך הוא אינו מורגש. 6.5% אלכוהול.

 

למי הבהירה תתאים? לאוהבי בירות בהירות, לא מרות, פירותיות. יתאים לאוהבי בירות החיטה למיניהן.

חיטה: ממש לא מה שאתם מכירים

מלכה חיטה כשותית - לא עוד בירת חיטה בסגנון גרמני, אלא בירת חיטה ייחודית בסגנון אמריקאי (HOPPY WHEAT), בעלת מרירות בינונית וארומת כשות הדרית-אשכולית משכרת. 5% אלכוהול.

 

למי החיטה תתאים? למי שאוהב בירות בהירות אבל לא מתוקות. חובבי ה IPA יהנו ממנה מאוד בימים החמים. ובאופן כללי כל מי שנמאס לו מה  

הינדי: לחובבי המרירות הממכרת

מלכה הינדי - בירה בסגנון IPA קלאסי בעלת טעם המורכב ממתיקות מתונה לצד מרירות מובחנת וארומה עוצמתית של כשות הדרי. בבישול שלה אנחנו משתמשים בלא פחות מ-3 סוגי כשות שונים כדי להעניק לבירה מורכבות גם בטעם וגם בארומה. צבעה נחושת עמוקה ואי אפשר להישאר אדיש אליה. 6.2% אלכוהול.

 

למי ההינדי תתאים? למי שאוהב.ת את הבירה שלו.ה מרירה ומורכבת. אתם יודעים מי אתם.ן.

אדמונית: האייל הקלאסי עושה עלייה

מלכה אדמונית – בירה שנוצרה בהשראת הסגנון פייל אייל האנגלי הקלאסי ומאופיינת בטעם לחמי של שעורה וצבע אדום עמוק. לבירה מרירות נוכחת אם כי לא כזו שמשתלטת ומכסה את טעמי הלתת הפריכים. יש כאלו שקוראים לה "בירת הבית" שלנו כי היא הנמכרת ביותר אצלנו. אנחנו קוראים לה מלכה אדמונית. 5.5% אלכוהול.

 

למי האדמונית תתאים? ת'כלס, כמעט לכולם. בירה שפוגשת בכיף את החיך של כולם ומעלה חיוך. אם אתם אוהבים בירה אין פה מה לא לאהוב. אדמונית זה ללכת על בטוח.

כהה: בירה שקשה להתעלם ממנה

מלכה כהה - בירה בסגנון סטאוט אירי, המאופיינת בטעמה הקלוי, שוקולד מריר, אספרסו איכותי וקצת וניל. בעלת מרקם רך וקטיפתי כיאה לסגנון שלה. צבעה הכהה הוא תוצר של שימוש בלתת שעבר תהליך קלייה אינטנסיבי וארוך. 6% אלכוהול.

 

למי הכהה תתאים? לאוהבי הסטאוט והפורטר למיניהם. למי שלא יכולים לפתוח (או להמשיך) את היום שלהם בלי כמה כוסות קפה שחור, או אספרסו.