ניצן

משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 160 ש"ח!

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

בירה מלכה מהמהבשלה עד הבית!

בירה טרייה, תזקיקים ייחודיים ומרצ'נדייז שאפשר להשיג רק באתר שלנו

עד לא מזמן, בכדי להנות מבירת בוטיק טרייה היינו חייבים לצאת מהבית, להגיע לבר או מסעדה ולהזמין שם. היום, בלחיצת כפתור אחת (טוב נו, בכמה לחיצות על כמה כפתורים...) אפשר לקבל במשלוח עד הבית ובמחיר משתלם בירת בוטיק מעולה בעבודה יד.

למה להזמין ישירות מהאתר של המבשלה?

הבירות שמוזמנות אצלנו באתר הן הטריות ביותר שיש לנו להציע. לרוב מדובר בבירות בנות כמה ימים בלבד! בנוסף, רק אצלנו באתר אפשר למצוא בבלעדיות תזקיקים ייחודיים שאנחנו מזקקים מהבירות שלנו וגם מרצ'נדייז שווים ומושקעים.

משלוח בירה עד הבית הוא מושלם לאירועים. אף חגיגה לא שלמה בלי בירות קרות על השולחן או בצידנית מלאה בקרח. אם כבר יש אירוע, פנקו את עצמכם בבירות ישראליות טריות, איכותיות ובעבודת יד. כמו מלכה למשל... :)

איך תדעו מה להזמין?

 

הצוות שלנו בנה לכם מגוון של מארזים מוכנים לפי אירוע או לפי הטעם שלכם. אם אתם כבר יודעים איזה בירות אתם אוהבים אז האזור של בניית מארזים בהרכבה אישית הוא בשבילכם.

בכל מקרה בכל מארז ועל כל בירה תוכלו למצוא הסבר קצר שיכוון אתכם לבירה המושלמת בשבילכם.ן.

משלוחי בירת בוטיק כמתנה – הפתרון המושלם

המתנה המושלמת היא כידוע משהו שאנשים אחרים היו רוצים, אבל לא בהכרח היו קונים לעצמם. אז אם אנחנו בדיוק עכשיו מחפשים מתנה כזאת לחברים, קרובים ובני משפחה ויודעים בוודאות שהם מחובבי הבירה, הגעתם למקום הנכון.

משלוח ארגז בירה שמגיע ישירות מהמבשלה יכול להפתיע גם את מי שמתייחסים לעצמם כחובבי בירה מושבעים. אם תצרפו גם כובע או חולצה בכלל תצאו גדולים ומקוריים. אנחנו פה כדי לעזור אז תרגישו חופשי לפנות אלינו.

אתם שולחים לכל הארץ?

כן, אנחנו מגיעים לכל הארץ!
אז כן, חברת המשלוחים תגיע למרכז מהר יותר מאשר לאילת או לקריית שמונה אבל היא תגיע.

בנוסף, גם אנחנו נמצאים בגליל אז אל תחכו לרגע האחרון להזמין את הבירה לאירוע הבא שלכם.ן.